مقررات فروشگاه اینترنتی دیرا

 

  1. فروشگاه اینترنتی دیرا برای جلب رضایت شما مشتریان عزیز مقرراتی را وضع کرده است که ثبت سفارش در سایت فروشگاه، به منزله تایید و پذیرفتن کلیه قوانین می‌باشد.
  2. کلیه مراحل پیشبرد سفارش، از طریق سامانه پیامکی فروشگاه به مشتریان عزیز اعلام خواهد شد.
  3. فروشگاه موظف است کالایی مطابق با مشخصات فنی درج شده در سایت فروشگاه اینترنتی دیرا (Diera.ir)، منطبق با سفارش ثبت شده‌ی مشتری را تحویل دهد.
  4. فروشگاه موظف است طبق سفارش مشتری؛ کالا با مشخصات انتخاب شده اعم از مدل‌محصول، رنگ، وضعیت‌گارانتی، وضعیت‌رجیستر و… را برای وی ارسال نماید.
  5. خریدار موظف است در هنگام دریافت سفارش، مشخصات محصول ارسال‌شده را دقیق بررسی نموده و در صورت مغایرت مشخصات کالای دریافتی با مشخصات ثبت شده در سایت فروشگاه اینترنتی دیرا، ظرف 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، از طریق پشتیبانی تلفنی وضعیت کالا را اعلام نماید، در صورت تاخیر در اعلام مغایرت، فروشگاه هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.
  6. درصورتی که محصول خریداری شده توسط مشتری، تحت پشتیبانی شرکت‌های گارانتی کننده باشد، کلیه موارد احتمالی، درچارچوب تعهدات وضع شده توسط شرکت مربوطه، بر عهده شرکت گارانتی کننده‌ی کالا خواهد بود و فروشگاه اینترنتی دیرا هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال خدمات آن محصول نخواهد داشت.
  7. کالاهای بدون گارانتی تحت پشتیبانی فروشگاه نمی‌باشند.
  8. پس از ثبت سفارش، امکان تغییر در آدرس حمل وجود نخواهد داشت.
  9. قیمت تمامی كالاها در سایت مشخص است و هیچ هزینه‌ای بجز هزینه‌ی ارسال (در مواقعی که فروشگاه ارسال رایگان ندارد) به آن اضافه نخواهد شد.
  10. مسئولیت تمامی كالاها در هنگام ارسال بر عهده‌‌ی اداره پست جمهوری اسلامی ایران و شرکت بیمه‌كننده طرف قرارداد با اداره پست می‌باشد.
  11. تمامی کالاهای ارسالی از قبیل موبایل، تبلت و لپ تاپ و…، معادل با ارزش کالا بیمه‌ی حمل می‌گردند. به دلیل وجود سقف تعهدات شرکت بیمه برای مرسولات، کالاهای باقیمت بالاتر از سقف مشخص شده، نهایتا تا حداکثر سقف معین شده توسط شرکت بیمه‌کننده، بیمه خواهند شد.
  12. درصورت بروز خسارت در حین حمل، جبران خسارت طبق ضوابط شرکت بیمه کننده مرسوله، توسط شرکت بیمه پرداخت خواهد شد.
  13. فروشگاه اینترنتی دیرا تعهدی در قبال جبران خسارات حین حمل نخواهد داشت، اما باتوجه به سیاست فروشگاه مبنی بر حفظ و حراست از حقوق مشتریان خود، پیگیر درخواست‌های شما مشتریان عزیز از شرکت مربوطه خواهد بود.
  14. پس از ثبت سفارش و پرداخت توسط مشتری، وضعیت سفارش وی “در حال انجام” می‌باشد که پس از پردازش و تایید توسط کارشناسان فروشگاه، به وضعیت “تکمیل شده” تغییر خواهد کرد.
  15. تا زمانی که وضعیت سفارش مشتری “در حال انجام” باشد، فروشگاه می‌تواند پس از بررسی سفارش وی به هر دلیلی سفارش را لغو کرده و ظرف حداکثر 72 ساعت کاری، وجه پرداختی به حساب خریدار مسترد خواهد شد.
  16. بررسی کلیه سفارشات، نهایتا ظرف 24 ساعت کاری انجام خواهد شد و پس از آن سفارش نهایی خواهد شد.
  17. تایید و پردازش سفارشات در روزهای کاری انجام می‌شود و پردازش سفارش‌ها در تعطیلات رسمی امکان‌پذیر نیست.
  18. در صورت پرداخت به وسلیه انتقال کارت به کارت و یا واریز به حساب، مشتری ملزم به ارائه تصویر فیش بانکی در پیامرسان اعلامی توسط کارشناسان فروشگاه می‌باشد. پس از تایید پرداخت توسط کارشناسان، سفارش مشتری ثبت نهایی خواهد شد.
  19. پس از ثبت سفارش، امکان ویرایش سفارش وجود ندارد. درصورتی که نیاز به تصحیح سفارش داشتید، با تلفن پشتیبانی فروشگاه تماس حاصل فرمایید.
  20. تایید و پرداخت فاكتور توسط شما مشتری گرامی به منزله تایید تمامی موارد در بخش مقررات سایت فروشگاه اینترنتی دیرا می‌باشد.